Ce este procrastinarea? Întotdeauna amînarea este procrastinare?

Philean's Weblog

În ultima vreme am început să mă suspectez că aş fi infestată cu virusul procrastinării. Simptome? Amînarea pînă în ultimul moment al începerii realizării unor sarcini, finalizarea lor cu doar cîteva minute înainte termenului-limită, lăsarea pe „mîine” a ceea ce aş fi putut face astăzi (dacă aş fi avut chef) ş.a.m.d.

Citind despre aceste simptome, am găsit o mulţime de cărţi şi articole despre „cum să …” – cum să-mi controlez timpul, cum să evit procrastinarea, cum să îmi organizez sarcinile de lucru etc.

Astfel, mai întîi am învăţat un cuvînt nou (PROCRASTINARE) – una este să fii o persoană care preferă să lase pe mîine ce poate face astăzi, alta este să fii un PROCRASTINATOR, nu?

Vezi articolul original 1.784 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu